Ticket faq

Ticket FAQ

Ik heb kaartjes gekocht in 2020/2021, zijn mijn kaartjes geldig?
Ja, je kaartjes zijn geldig. (ook als hier een oude datum op staat)

Ik kan mijn kaartjes niet terugvinden in de mailbox
Ga naar https://eventix.nl/search om je tickets op te halen.

Moet ik nog iets doen om het ticket om te laten zetten?
Nee, tickets worden automatisch omgezet in een geldig toegangsbewijs voor 2022. Hiervoor hoef je niks te doen; je komt gewoon binnen met de barcode die op je huidige ticket staat.  

Kan ik tickets omwisselen?
Nee dit is niet mogelijk.

Kan ik nog refunds aanvragen?
We hebben besloten om vanaf nu (13-04-2022) geen refunds meer aan te nemen. Flinke Pink Festival is bijna uitverkocht en tickets kunnen veilig worden verkocht via Ticketswap.

Aanbetaling/Restbetalingen
Een aanbetaling ticket is geen entree bewijs. Er dient een restbetaling te zijn gedaan voor een geldig toegangsbewijs.

Heb ik een refund aangevraagd?
Mensen die niet meer zeker weten of ze een refund hebben aangevraagd contact op kunnen nemen met tickets@eventix.nl

Mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met support@eventix.nl of Info @ flinkepinkfestival.nl

Voor overige vragen kun je altijd contact opnemen met onze organisatie!